2012. augusztus 23., csütörtök

dijam :$

Szijasztok.. :) Dijat kaptam.. Köszönöm neki..-->

klajúú



A Liebster Award lényege, hogy:
- 11 dolgot írj magadról
- a jelölő mind a 11 kérdésére válaszolnod kell
- 11 kérdést kell feltenned az általad kiválasztott emberkéknek
- 11 embernek kell továbbadni a díjat linkelve az oldaluk címével

 Kérdések hozzám:
  1. Mi az ami téged motivál az életben ?  a sok hülyeség :D
  2. Mit / Kit szeretsz legjobban, a környezetedben lévő dolgok közül ?  szeretem a természetet és a barátaimat.:)
  3. Mit tartasz a legfontosabbnak az életben? a barátságot.:) és a családot persze :D
  4. Minek készülsz, mit tanulsz? közgazdaságot tanulok.. így banki ügyintézőnek  készülök :P
  5. Van -e olyan ember akinek a bőrébe bújnál, ha igen ki az, és miért? nem, nem bújnék senkinek a bőrébe.. meg vagyok elégedve a saját életemmel..:)
  6. Miért blogolsz? mert szeretem az idézeteket, képekkel.:)
  7. Voltál-e már szerelmes? igen..:) :$
  8. Van-e tesód,hány éves? igen egy 10 éves húgom xD
  9. Ha egy szóban kéne jellemezned magad, mi lenne az? megértő c(: :DDD
  10. Megváltoztatnál valamit a múltadból? nem.. már felesleges :D
  11. Hány éves vagy? 15 leszek most november-ben :D

    Kérdések hozzám:
    1. Miért kezdtél el blogolni? 
    2. Szerencsésnek tartod magad? 
    3. Szerinted mit jelent a barátság?
    4. Mit értettél meg eddig az életedből?
    5. Boldognak és Szabadnak érzed magad? 
    6. Mi a célod az életben? 
    7. Kaptál már pofonokat az élettől? 
    8. Csináltál már olyat, amit a mai napig bánsz? 
    9. Szereted az idézeteket? Ha igen milyen témájúakat? 
    10. Milyen zenéket szeretsz?
    11. Milyen filmeket szeretsz ?
      11 dolog magamról : 
      1* szeretem a barátaimat, mivel ők mindig mellettem állnak.(jóban rosszban.)
      2* sokszor vagyok hisztis.. de annak oka is van :D 
      3* nem vagyok valami szép...de ronda sem :P
      4* nem tartom magam egoistának, csak van egy véleményem, magamról.
      5* szeretek bulizni.:)
      6* szeretek fotózni.
      7* szeretem szavakban kifejezni,hogy mit érzek,néha kicsit virágnyelven.:P
      8* nagy a szám, ami néha baj..de ez van xD
      9* bátor embernek mondom magam..viszont nem mindig :P
      10* zene, a szó ami mindig kellett, és kelleni is fog az életemben.
      11* könnyen megszeretem az embereket, és jól bánok velük, szerintem. ^^


      Jelöltjeim:

      Rame =]
      Lennék a hangod.:)
      doyouloveme
      Daphne
      Regii.* 
       Kukac. 
      αɴɢчαʟκα
         Engi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.