2012. június 24., vasárnap

Itt vagyok veled... hunyd le a szemed és érezni fogod
Csak szeress... Mert ahol Szeretet van.. mindig ott vagyok
Nem kell félned.. soha nem hagylak el.. megígértem neked
Hogy örökké hallgatom majd, ahogy dobban a kicsike szíved
Ott vagyok a szélben.. ami lágyan simogatja az arcodat
Ott vagyok egy dalban, ami felcsillantja a szép mosolyodat
Ott vagyok az éjben.. az álmaidban, ahol megnyugvást találsz
Ott vagyok a fényben.. mikor fáj.. mert kiutat nem találsz
Ott vagyok melletted... Csak érezd, hogy vigyázom Rád
Mikor úgy érzed elveszett minden és sírva töltöd el az éjszakát
Nincs búcsúzás.. megtanultam, hogy nem erről szól az Élet
Csak végig kell járnod egy utat, míg megtalálod az igazi szépet
Itt vagyok... hallgatom ahogy dobban a szíved, megígértem
Ahol Szeretet van.. ott majd mindig megtalálod az én Szívem !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.