2012. május 13., vasárnap

Köszönöm szépen a díjat -nak..:) 
A szabályok egyszerűek:
1.Köszönd meg neki, és linkeld be, kitől kaptad.
2.Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az.
3.Add tovább ezt a díjat max 15 másik bloggernek.


7 dolog rólam:
~ Imádok blogolni, nem gondoltam volna még hónapokkal ez előtt, hogy ilyen jó móka..
~ Hálás vagyok, akik bekukkantottam a blogomra!
~ Hobbim: Barátokkal való hülyülés, zene, blog..
~ Szeretem a ROMANTIKUS filmeket. :$
~ Kedvenc idézetem: Szerelem nélkül az ember - akár a fa télen. Nem tudni, él vagy sem.
~ Mivel szeretek zenét hallgatni, kedvencem a Nosa Nosa :D   
~ Szeretném elérni, hogy azé legyek akit imádom.. 
♥ 
 
Akinek a díjat tovább adom: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.